Егер жақында парфюмерияның тауашасы элитаның көп бөлігі болса, бүгінде мұндай хош иіс жақсы дәмнің белгісі.
Әрбір хош иіс - автордың жарқын мәлімдемесі. Ниш хош иістері нарықты қуанту үшін жасалмаған және трендтерді ұстанбайды.
Шынында да, «тауашалық» класты хош иістер, ең алдымен, олардың тек табиғи шикізаттан шығарылуымен ерекшеленеді. Бұл мәселеде олар көбінесе шарап жасаумен салыстырылады. Шикізаттың қай жерде өсірілгені, егін жинаған жылы және оның қалай таңдалғаны немесе таңдалғаны өте маңызды.
Бұл хош иістер иіс сезімін таң қалдырады, таң қалдырады және ерекше күйлерге батырады. Мұның бәрі оларды жасау үшін әдеттен тыс сығындылар мен сығындылар қолданылғандықтан, негізінен сирек кездесетіндер, тіпті басқа класстардың хош иістерінен де кездеседі.
Әрбір парфюмериялық брендтің негізін қалау және табысқа жету тарихы бар. Бірақ тауашалық парфюмериялар пирамиданы құру процесінде «мұрындардың» өздері ойлап тапқаны туралы аңыздарда жиі кездеседі.
Бұл мүлде жарнамалық айла емес, әртүрлі компоненттерді біріктіру сәтінде парфюмерлердің композицияны кім үшін жасап жатқанын, оның кейіпкері мен иесі қандай болуы мүмкін екенін елестетеді.
Ерекше адамға кез келген иіс ерекше естіледі, ең бастысы сүйікті композицияларыңызды жүрегіңізбен таңдап, өзіңізге ұнайтын нәрсені киіңіз деген ойдамыз.